A vállalkozói hajlandóság hatása a vállalkozásraés a jólétre

A termék ingyenesen megtekinthető. A termék ingyenesen megtekinthető.

Csatolt dokumentum: megtekintés

A tanulmány egyedi azonosítója: TPUBL-A-825

A tanulmány teljes címe: A vállalkozói hajlandóság hatása a vállalkozásraés a jólétre

A tanulmány alcíme: A Magyar Háztartás Panel néhány tanulsága (1992–2007)

Szerző: Lengyel, György

Része: Kolosi Tamás-Tóth István György (szerk.): Társadalmi riport 2008. 2008

Oldalszám: 429-450.

Kiadó: TÁRKI

Kiadó székhelye: Budapest

Kiadás éve: 2008

Leírás:

  • Ebben a tanulmányban a következő kérdések foglalkoztatnak: Milyen volt a vállalkozói hajlandóságot mutató réteg társadalmi-kulturális összetétele és motivációja a kilencvenes évek elején? Milyen volatilitása volt a vállalkozói hajlandóságnak és a vállalkozói létnek a kilencvenes években? Milyen prediktív ereje van a vállalkozói hajlandóságnak: kik, s milyen arány­ban lettek vállalkozók a vállalkozói hajlandóság függvényében rövidebb távon, tehát az 1993 és 1997 közötti időszakban, valamint hosszabb távon 1993 és 2007 között?  S végül, milyen hatással van a vállalkozói hajlandóság az életminőség­re, az objektív és szubjektív jólétre.

Partner: Tárki

Termék ára: ingyenes

Kapcsolódó anyagok:

Társadalmi riport 2008 »

 
 

Kulcsszavak:

Témakörök: