Kulturális szegmentáció: „mindenevők”, „válogatósak”, „egysíkúak” és „nélkülözők”? Az „omnivore-univore” modell alkalmazhatósága Magyarországon

A termék ingyenesen megtekinthető. A termék ingyenesen megtekinthető.

Csatolt dokumentum: megtekintés

A tanulmány egyedi azonosítója: TPUBL-A-922

A tanulmány teljes címe: Kulturális szegmentáció: „mindenevők”, „válogatósak”, „egysíkúak” és „nélkülözők”? Az „omnivore-univore” modell alkalmazhatósága Magyarországon

Szerző: Sági, Matild

Része: Kolosi Tamás-Tóth István György (szerk.): Társadalmi riport 2010. 2010

Oldalszám: 288-311.

Kiadó: Tárki

Kiadó székhelye: Budapest

Kiadás éve: 2010

Leírás:

  • A kulturális fogyasztás témaköre az elmúlt időszakban kiemelkedő szerepet kapott a társadalmi rétegződéskutatásokban. Ez a figyelem Chan és Goldthorpe erre vonatkozó munkásságának köszönhető. E kutatások a társadalmi osztályok és státuscsoportok, valamint a kulturális fogyasztás, illetve viselkedés közötti kapcsolat elemzésére fókuszálnak. Megközelítésük szerint e témakörben három fő elméleti megközelítés versenyez egymással: (1) a homológiákat feltételező, (2) az individualizáció-elméleti és (3) az „omnivore-univore”  modell.

Partner: Tárki

Termék ára: ingyenes

Kapcsolódó anyagok:

Társadalmi riport 2010 »

 
 

Kulcsszavak:

Témakörök: